Julen är snart här!

2011-12-20 @ 22:58:59
Idag har det varit en väldigt härlig dag och mina julkänslor har så smått börjat komma fram. Jag har sovit ut ordentligt, tagit en promenad och en väldigt lång dusch. Senare på dagen åkte jag till tandläkaren och gjorde en rutinkontroll just för att jag ska åka till USA, så att jag hinner fixa något om det skulle behövas. Men som vanligt så såg det bra ut, jag har aldrig haft problem med mina tänder(ta i trä) och hade inte tänkt ha det inom den närmaste framtiden. Speciellt inte sedan när jag börjar betala för mina tandläkarbesök.. haha.

Igår var jag och min far och köpte en jättefin gran. En kungsgran blev det i år, min favorit! Så nu på kvällen har vi haft, som vi kallar det, "lilla julafton". Vi äter lite julmat, myser med familjen och klär granen. När jag var liten var det det bästa jag visste, när pappa satte på bandet med alla jullåtar och vi klädde granen allihop tillsammans. När jag får egna barn så är det precis så jag ska göra också. Jag har alltid haft en favorit jullåt, och det är Julen är här. Jag älskade den när jag var liten och nu väcker den så himla bra minnen. Låten är så fin och de som sjunger har två av de vackraste rösterna jag hört.

Tommy Körberg & Sissel Kyrkjebø – Julen är här

Mina mystjejer imorse!


Haha, sötaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0