Julgodis!

2011-12-23 @ 22:45:47
Nu har jag bakat klart för i år. Och skumtomte-fudgen blev väldigt god! Så det var inte sista året jag gjorde den som julgodis! Det är himla mysigt ändå, när man tänker på att man är i USA nästa år och ska hitta på sådana saker med världens gulligaste 3-åring. Gud, vad vi ska baka han och jag! Åh, jag tror inte att människor som inte själva har varit med om det förstår den här känslan.. Han är verkligen ett litet charmtroll och det ska bli så roligt att få träffa honom i mars! Det ska bli väldigt roligt att få träffa dem allihop! Jag skickade iväg ett julkort till dem förra veckan, jag har ingen koll på hur lång tid det tar att skicka så långt men jag hoppas att det har kommit fram!

Visst ser de lite ut som sådant där godis man köpte när man var liten för typ två kronor som var inslaget i genomskinligt papper?

Just nu sitter jag och har precis skypat med Christine och kollar runt lite på internet. Jag är nu ganska uttråkad och trött, så jag borde väl sova snart tror jag. Eller så ska jag nog kolla ett avsnitt av Vampire Diaries, jag går från en vampyrserie till en annan.. haha! But I like it!

Imorgon är det julafton och det är heeelt sjukt! Men det ska bli mysigt att fira den här hemma med hela släkten! Och faktiskt så är jag lite nyfiken på mina julklappar, man blir som ett litet barn på julafton ändå. Det skulle bli fint väder imorgon också, jag håller min tumme(två betyder tydligen otur, har jag fått lära mig)! Jag hoppas att ni fina får en lika fin jul och en bra dag med allt vad julen innebär!

GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0