Mellandagsrea!

2011-12-27 @ 17:44:09
Hej!
Idag mår jag mycket bättre och jag har tagit en härlig promenad fram och tillbaka till Allum med Jetmira och hennes syster. Tanken var att vi skulle shoppa lite på mellandagsrean, men i år är jag väldigt besviken på den. Jag hittade en fin tröja som det var 100 kronor rabatt på plus en earcuff, men annars inget mer på rean. Det kändes lite som att de reade ut alla de där fula kläderna som det ändå inte är någon som köper. Jag vet inte om det är fel på mig eller vad det är, men jag tycker att affärerna börjar få fulare och fulare kläder, jag hittar nästan aldrig något längre. Och när man väl hittar något så kostar det skjortan ändå. Det är en sak som ska bli roligt med USA, att komma till ett helt nytt land med helt andra grejer. Och komma hem med kläder som ingen annan har. Förutom det på rean så köpte jag även en poncho från Åhléns som jag har kikat på väldigt länge. Så jag är i slutändan nöjd med mina köp, men besviken på den dåliga rean!

Såhääär stora julklappar kommer jag få!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0