Nöjd tjej!

2011-12-21 @ 21:46:59
Jag är nog en av de största nördarna jag känner när det gäller anteckningsblock, kalendrar osv. Jag älskar att köpa en ny kalender och sitta och skriva in viktiga datum eller att köpa ett nytt anteckningsblock och sitta och skriva över allt det viktiga från det gamla till det nya.. haha! Det är ändå ganska sjukt, men när det gäller sådant så gillar jag att ha ordning och reda. Vilket är bra, för det vore ju tråkigt om man tappade bort massa viktig information och sådär för att man inte har någonstans att skriva ner det. Så nu är jag jättenöjd när jag har köpt mig ett nytt anteckningsblock, samt en ny kalender förra veckan och även en mapp för att hålla ordning på alla viktiga papper!

Fina färger har jag självklart valt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0