Ny header!

2011-12-19 @ 15:40:38
Jag har velat ändra min header ett tag nu, men har inte gjort det för att jag ville vänta tills jag faktiskt har åkt till USA. Men nu struntar jag i det, haha! Jag har inte åkt än, men headern får ändå komma upp.. För jag var ganska trött på min gamla!
Jag är dock inte trött på bilden som var min förra header, därför får den bilden vara med nu också! Sedan så är det en fin bild på mig, Julia, Emelie och Emma från Thailand i våras samt en bild från studenten när jag, Moa och Erik spelade våran låt på studenten. Jag är nöjd och jag hoppas att ni få människor som faktiskt verkar läsa min blogg varje dag också gillar den! ♥

Nu ska jag gå ner till mitt rum och rensa min garderob lite, det kan verkligen behövas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0