Nyår

2011-12-31 @ 12:08:30
Idag var jag uppe tiidigt, i ett tappert försöka att vända tillbaka dygnet lite smått.. Jag kanske skulle börjat göra det tidigare, eftersom jag ska upp och jobba klockan sju imorgon, men nu är det som det är. Jag jobbar bara fem timmar, så jag kommer överleva, haha!

Nu har jag precis förberett efterätten till ikväll och det blir chokladpanacotta! Så nu står den i kylskåpet och stelnar. Snart ska jag, pappa och min bror gå ut med hundarna. Det blir den vägen vi gick för ett tag sedan, ca en mil. Det ska bli väldigt härligt att komma ut i det fina vädret!

Jag hoppas att ni får en bra nyårsafton och ett gott nytt år!
För min del betyder det nya året nya äventyr, nya möjligheter och ett grymt år! 2012 hoppas jag blir ett av de bästa och mest givande åren i mitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0