Dagen i ord.

2011-12-18 @ 17:03:57
Var bara tvungen att skriva att jag kommer sakna Musikhjälpen. Snart är det slut och jag har ägnat varje ledig minut till att lyssna på dem, för att det är så grymt bra! Nu under sista timmen så tror jag att alla tre av dem har gråtit någon gång, haha! Men jag förstår dem, de har bott ihop dygnet runt i 6 dygn, klart man kommer nära varandra! Jag kommer sakna blandningen av musiken, jag är så trött på t.ex. Mix Megapol och NRJ där de spelar samma.låtar.hela.tiden. Nästa år är jag en trogen musikhjälpen-följare.

Idag har jag inte jobbat, pga att jag mådde jätteilla imorse och min första tanke var att jag hade fått vinterkräksjukan, och det är verkligen en mardröm för mig. Men det blev som tur var bättre under dagen och jag har varit ute på en långpromenad med pappa på ca en mil och det var väldigt härligt. Jag tog några bilder så de kommer in sedan! Nu har jag och pappa lagat en jättegod middag, helt underbart gott och nog det godaste jag ätit på väldigt länge. Vi åt rostad potatis i ugn med laxfilé, sallad och en hemmagjord sås som jag fixade. Jag gjorde först egen pesto med basilika, pinjenötter, olja, vitlök, parmesanost och salt. Sedan blandade jag ut peston med creme fraiche och grädde. M-m-m, den blev god!

Nu ska jag snart gå in och sätta mig framför tvn tror jag. Ska om en stund skypa med Christine och boka hotell i Sthlm. Vi ska åka till amerikanska ambassaden samma dag, så vi ska åka dit dagen innan och sova över en natt, just eftersom vi ska vara där så tidigt och för att man helst ska vara där en timma innan bokad tid. Det vi ska göra på ambassaden är att fixa visum, för dig som inte riktigt hänger med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0