Vilken tur jag har!

2011-12-19 @ 12:54:33
Är det min turdag idag eller är det? Dubbelavsnitt av Sjunde Himlen såhär på min lediga dag.. Haha. Åh, vad jag inte gillar det programmet. Det får mig att inse hur bra jag har det, som inte ens har en hundradel av alla de "stora" problemen de har.

Idag är jag ledig, samt alla andra dagar fram till dagen efter nyårsafton. Vet faktiskt inte om jag ska skratta eller gråta. Visst, det ska bli mysigt att vara ledig över jul och så, just eftersom det är sista julen innan jag åker bort ett år. Men samtidigt så ska jag som sagt åka till USA ett år, och då är jag ledig jättemycket innan jag ska åka, just när jag behöver pengar som mest. Det kommer ju lösa sig ändå, men det ju mer pengar desto bättre.. Men så är det väl alltid? Jag hoppas på att jag kommer få jobba mycket i januari och februari istället.

Nu ska jag mysa i soffan med min finaste Maia och kolla på Ellen DeGeneres, ibland har man det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0