Födelsedagsfirande!

2011-11-14 @ 12:27:50
I helgen har jag jobbat, som sagt! I lördags hade jag släktkalas och fick mycket bra saker!! Bland annat smycken från Rock by Sweden som är Laila Bagges egna märke och hon har gjort så sjukt mycket snygga smycken! Annars så fick jag också pengar som slinker rakt in på mitt sparkonto till USA!
Men igår var ju min födelsedag, 19 år gammal är jag nu. Dagen började med frukost på jobbet med en arbetskamrat. Jag jobbade bara kort-dag så jag slutade klockan 12, vilket var väldigt skönt! Jag åkte hem, läste lite au pair papper och när mamma kom hem så åt vi en grymt god middag och sedan mös vi framför tvn! Av mina föräldrar fick jag en GHD-plattång, presentkort på Make Up Store och choklad! Så nu ska jag gå till Make Up Store och gå på sminkkurs! Så jag hade alltså en jättefin dag! Och på lördag kommer världens bästa vänner hit och firar mig med middag och utgång! Det ska bli riktigt roligt, för det är så mycket olika människor som kommer! Gamla vänner, vänner från gymnasiet, arbetskamrater! Jag längtar väldigt mycket och jag tror att det kommer bli en riktigt bra kväll!

Dessa snyggingar fick jag från Rock By Sweden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0