Bästa helgen på länge!

2011-11-22 @ 11:22:30
Förlåt för dålig uppdatering!! Men jag har haft fullt upp hela helgen med besök, födelsedagsfirande och utgång! Och de senaste två dagarna har jag helt enkelt varit riktigt trött och bara slappat!
Men jag har i alla fall haft en riktigt bra helg! I fredags kom Julia vid klockan 5 och vi åkte ner till Allum en sväng eftersom hon var sjukt shoppingsugen! Sedan vid 9 åkte vi in till centralen och hämtade upp Ellen som kom ända från Skåne! Vi köpte pizza, åkte hem och satt och pratade hela kvällen! På lördagen blev det också lite shopping, och så gick vi förbi make up store och såg att de hade gratis sminkningar hela dagen. Och jag tyckte det passade så bra eftersom vi skulle ut på kvällen, så vi åkte hem och duschade jäkligt snabbt och åkte tillbaka ner och blev sminkade! Jag fick en skitsnygg sotning med en ganska stark lila färg, eftersom jag skulle ha svart klänning! Tyvärr blev det inga bilder på sminket, eller ja.. Det blev inga bilder under kvällen överhuvudtaget tyvärr, jag glömde av det helt enkelt! Men vi hade i alla fall riktigt trevligt både under middagen här hemma och under utgången i Göteborg!

Jag fick också jättefina presenter, jag fick 3 flaskor vin, ett par skitsnygga fjäderörhängen, body lotion med mangolukt från body shop och ett sådant där parfympaket med Beyonces parfym Heat! Så jag är supernöjd och jag har så hiimla fina vänner♥


Nu ska jag åka iväg en sväng och när jag kommer hem ska jag berätta om en rolig sak som hände igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0