Helt uppe i varv!

2011-11-28 @ 00:28:47
Såå, nu har jag Skypat med familjen i Philadelphia! Vi pratade i ungefär en timma och det kändes verkligen jättebra! De frågade lite frågor, jag frågade lite frågor men mest så pratade vi bara om allt och fick på så sätt svar på alla våra frågor! Jag fick även prata med deras nuvarande au pair, som också är svensk, och jag ställde lite frågor till henne också och hon berättade om hur det var där och så! Hon trivdes jättebra där och familjen verkar jättemysig! Vi ska maila i veckan och antagligen prata över Skype igen snart, och då ska jag verkligen tänka ut om det är något mer jag vill veta osv. Jag tycker att det känns som ett bra tecken att de också vill fortsätta maila och prata igen! Jag vill så himla gärna att detta ska bli bra, för min magkänsla säger att det är rätt! Men det betyder ju tyvärr inte att familjen känner samma sak, men jag hoppas av hela mitt hjärta att de gör det!

Jag blev så glad och lycklig efteråt så jag var tvungen att varva ner lite. Jag var så himla nervös innan och nu har det släppt, snacka om att jag är trött! Jag ska i alla fall ringa till Cultural Care imorgon och prata med dem och höra hur jag ska göra nu, om man ska fråga familjen hur de kände eller om de är osäkra och vill prata mer osv!

Nu ska jag sova, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0