110916

2011-09-16 @ 12:34:46
Hallå!
Igår hände det saker hela dagen från klockan 03.00-20.00 på kvällen och jag hade inte en sekund att sätta mig ner vid datorn, därav inget bloggande! Så igår då.. Jag gick som sagt upp mitt i natten och åkte till Landvetter där jag skulle provjobba. Hela dagen var väl helt okej, det var inte riktigt lika högt tempo som på Gothia, vilket jag är van vid.. Och det gjorde att det blev ganska långtråkigt ibland! Men det är väl ändå ett jobb jag skulle kunna tänka mig att ha fram till jag ska åka till USA! Han sa till mig att jag konkurrerar med en annan tjej också, så vi får se om jag ens får det, haha! Jag skulle få svar någon gång nästa vecka!

När jag hade jobbat klart så åkte jag hem, bytte om och åkte direkt ner till allum för att möta upp Julia som var här på besök från Halmstad! Vi åkte hem hit, lämnade hennes bil och åkte sedan ut till veterinären för att hämta min lilla älskling. Och åh, så glad hon blev när hon såg mig! Och jag blev lika glad när jag såg henne såklart, min finaste! Sedan så åkte vi hem och bara umgicks. Det var väldigt trevligt eftersom vi inte setts på över en månad nu. Julia åkte hem runt klockan 8 och då satte jag mig framför tvn och kollade på Sol, fest & oroliga föräldrar. Man måste ju bara älska det programmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0