Besök från Skåne!

2011-09-16 @ 19:39:21
Wops, blev visst två inlägg förut.. haha! Men i alla fall. Tidigare idag så besökte jag dagiset som jag har jobbat på tidigare, jag var där för att jag skulle skaffa referenser inför min Au Pair ansökan. Det gick jättebra och de ville mer än gärna hjälpa mig, och det var väldigt skönt! Så nu har jag fixat alla mina referenser, som jag tycker har varit det jobbigaste att fixa.. Så det är faktiskt skönt att det är klart!

Nu ska jag ner och göra mig i ordning lite, sedan åker jag och lilla Maisan till stan och hämtar Ellen som kommer hit hela vägen från Skåne och hälsar på! Jag har inte träffat henne på flera år så det ska bli väldigt roligt!
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0