Long time, no see!

2011-09-14 @ 11:25:09
Nu har jag inte bloggat på ett bra tag, men återigen bestämt mig för att ge det ett nytt försök eftersom jag väldigt gärna vill skriva om processen innan Au Pair året. Jag skriver ju ingen dagbok eller liknande och tycker därför att ha en blogg är ett bra alternativ så jag sedan kan gå tillbaka och läsa om det! Just nu är det ju ett tag kvar innan jag ska åka, ca 7 månader, men det kan bli tidigare också!

I alla fall så har jag jobbat ganska mycket den senaste tiden. Sedan så har jag också varit på en jobbintervju, som ledde till en dag med provjobb och den dagen är imorgon! Jobbet som jag ska prova på är som frukostvärdinna, vilket jag jobbar som nu, men det är på Landvetter Airport Hotel. Så det ska bli spännande, jag är lite nervös såklart, men det ska man ju vara!

Och idag skulle jag hämtat min lilla älskling Maia som har legat på sjukhuset en natt, men nu ringde de och sa att de vill ha kvar henne en natt till.. Jag saknar min finaste! Det är inget allvarligt, hon är inte riktigt som hon ska i magen och när de ringde sa de att det går åt rätt håll.. Så det var i alla fall skönt att höra!

Nu ska jag jobba lite på min ansökan så att jag kan skicka in den snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0