20-års firande

2012-01-21 @ 13:14:44
Förra veckan fyllde Jannike 20 år och igår så bjöd hon hem massa tjejer på lite tilltugg och drinkar. Det var väldigt trevligt och roligt att få träffa lite nya människor! Vid 12-tiden så drog några utav tjejerna ut, men jag har inte mått så jättebra de senaste dagarna så jag åkte hemåt. Och presenten som Jannike fick av mig, Lisa och Jetmira var ett Thomas Sabo armband med två berlocker på, en svart klacksko och en maskerad-mask! Vi tyckte när vi köpte armbandet att berlockerna passade Jannike så bra! Jag älskar märket Thomas Sabo och har själv ett jättefint berlock-armband som jag fick av Jenny i studentpresent!

Nu ska vi snart få besök av våra vänner, min barndomskompis med familj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0