Fixardag imorgon

2012-01-02 @ 23:55:03
Imorgon måste jag ta tag i mitt rum, det ser ut som ett bombnedslag.. Kläder på golvet och smink som ligger utspritt överallt, haha! Flyttlådor tog jag in häromdagen också för jag kände att jag skulle vara duktig och börja packa.. Men där står de på golvet fortfarande lika tomma. Jag tror att jag måste sätta fart med det väldigt snart.

Förövrigt så längtar jag tills jag och Christine ska till huvudstaden! Då blir det en heldag i Stockholm, övernattning och sedan ambassaden dagen efter! Måste även fixa i ordning alla papper och det där som ska med dit också.

Nu ska jag kolla på ett avsnitt av Vampire Diaries sedan sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0