Godmorgon

2012-01-27 @ 10:42:33
Gick upp för en halvtimme sedan ungefär och nu sitter jag här med frukost och grejar lite på Spotify, fixar en lista som jag och Emma kan ha i bilen till Motala. Lite festlåtar, gamla som nya.. Den bästa blandningen helt enkelt, haha.. Bättre än radiokanalerna med andra ord! Jag kollar igenom massa gamla spelningslistor och hittar massa bra låtar som man förknippar med vissa fester eller vissa tider i livet. Jag gillar hur en låt bara kan få en att minnas något som man annars glömt, det är awesome! Just nu sitter jag och lyssnar på låtar som gick varmt på studenten, på flaket var det dessa låtar som gick om och om igen:
Pitbull feat. Ne-Yo, Afrojack & Nayer – Give Me Everything
Basshunter – Fest i hela huset
Lucenzo feat Big Ali – Danza Kuduro

Det ska i alla fall bli roligt att köra så långt, det är typ första gången sedan jag fick körkort tror jag! Annars har jag alltid bara åkt med alla andra. Måste snart gå ner och göra mig i ordning och packa min väska, blir borta till söndag denna gången.
Ha det grymt i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0