Hemma igen

2012-01-29 @ 23:26:32
Nu är jag hemma, eller jag kom hem vid kanske halv sju ungefär.. Bilresan dit och hem gick jättebra, särskilt när man har så fint sällskap hela vägen! Helgen har också varit toppenbra, i fredags när vi kom dit så åt vi middag innan vi gjorde oss i ordning inför kvällen. Sedan förfestade vi hos Julia och efter det gick vi till Hugos där vi dansade tills de stängde, vilket i Motala betyder klockan två.. Haha! Men vi hade riktigt roligt. Sandra och Ida följde även med och det var riktigt roligt att träffa dem igen efter åtta månader. Lördagen blev väldigt lugnt eftersom vi mådde som vi gjorde, haha! Men Sandra och Ida kom tillbaka till Motala på kvällen och så åt vi middag ihop och slappade framför tvn med kladdkaka och Julias hemmagjorda glass. Och idag åkte vi hem i tid och gjorde ett litet stopp på A6 i Jönköping. Som sagt så har jag haft en toppenhelg!

Veckan som kommer blir ganska lugn, ska träffa lite vänner men annars händer det nog inte så mycket mer. Har inget jobb den här veckan nu heller, börjar bli en vana och jag känner inte direkt att jag har jobbet kvar.. Haha! En himla tur att jag åker snart.

Nu ska jag kolla på Wipeout Vinter, missade det i tisdags! Det bästa som finns är när folk gör bort sig.. Haha!
Lägger in lite bilder från Motala också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0