Hur svårt ska det vara

2012-01-23 @ 13:01:30
Goddag!
Idag var det att gå upp i tid som gällde, eftersom jag skulle hinna ner och ta ett visumfoto under de timmarna mamma är hemma. Dock så tar det en timma för dem att fixa i ordning korten eftersom det tydligen var mer jobb med dem än de vanliga fotona. Så nu får jag åka tillbaka i eftermiddag också.
Men det värsta var att när jag skulle backa ut från parkeringen så kommer det ett äldre par och sätter sig i sin bil på parkeringen rakt över. Eftersom jag redan hade börjat backa ut så får ju gubben hålla koll på när han kan backa och om det är någon annan bil bakom. Men icke, då bara backar han rakt ut och kör rätt in i mig.. Jag blev helt ställd och visste inte vad jag skulle göra, men jag tog deras nummer så nu får jag se hur pappa vill göra. Det blev inget jättemärke, lite svarta skrapsträck typ. Men ändå, jag blir så chockad över hur han bara gjorde. Och så frågade han mig efteråt "Backade du också eller?" Jaaaaa, om du hade tittat bakåt innan du backade så hade du sett det.

Som sagt, jag får se hur pappa väljer att göra.. Det är ju inte min bil.
Nu ska jag åka ut till tomten och hjälpa pappa riva lite där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0