Igår och idag

2012-01-05 @ 22:19:44
Heej! Sorry för väldigt dålig uppdatering både igår och idag! Igår gjorde jag inte jättemycket, fixade med lite au pairpapper och städade lite smått. På kvällen var det även dags för förberedelsemötet med andra au pairer som åker inom de närmaste månaderna och en person som jobbar på Cultural Care. Hon berättade om lite praktiska saker och sådant som är bra att veta inför resan. Sedan fick vi även tillfälle att prata lite med de andra blivande au pairerna. Jag kan väl inte riktigt påstå att mötet gav speciellt mycket, eftersom det är sådan information som man läste innan man ansökte till programmet samt sådan information som man fått längs vägen. Men nu är det gjort och jag tror att det bara är ambassadbesöket och hälsoundersökningen som står kvar på listan av möten inför mitt år. Annars är jag nog helt klar och det enda jag kan fokusera på är att få i ordning alla papper och sedan bara vänta!

Jag var även på avläsningen idag av sprutan jag tog i måndags och självklart har jag inte tuberkulos.. haha, tur är väl det!
Efter det så åkte jag direkt in till stan och träffade Linda en sväng. Vi åt lunch och bara pratade, vi har inte setts på ett bra tag nu och var ju tvungna att prata om allt som hänt sedan sist! Så det var väldigt trevligt!

Nu ska jag kolla på Vampire Diaries(som vanligt) innan jag ska sova, det är alltid ett sådant bra slut på dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0