Memories

2012-01-26 @ 21:49:52
Åh, jag sitter och för över massa saker till min externa hårddisk och har hittat några ljudfiler som vi spelade in i ettan på gymnasiet. Vi satt på internatet och spelade lite, jag sjöng och Erik spelade gitarr.. Och Sofie spelade in det på sin telefon, haha! Fina minnen det där, jag saknar gymnasiet lite grann när jag tänker på sådana saker. Jag saknar att spela med Moa och Erik, här hemma känner jag ingen med samma intresse för musik. När jag väl sjunger så är det här hemma när jag skriker med i låtarna för fulla muggar, haha! Det bästa som finns är ju att köra bil ensam och skrika med, awesome!

Tänkte att jag skulle lägga in dessa igen, jag är så stolt över oss och så nöjd över resultatet! Den sista låten är vår egen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0