Stockholm

2012-01-26 @ 11:01:49
Dålig uppdatering, jag vet. Men i tisdags runt halv tio på morgonen gick mitt tåg till Stockholm och jag kom hem igår kväll och var hur trött som helst. Jag hade ingen dator med mig och mitt internet på mobilen fungerar inte riktigt som det ska. Men jag har haft två riktigt bra dagar i Stockholm med Christine och på tisdag eftermiddag så kom Sofie in till stan och var med oss resten av kvällen! Det var så roligt att få träffa henne igen, efter åtta hela månader. Vi gick på stan och fick köpt lite bra att ha saker från Ordning&Reda. Sedan gick vi tillbaka till vandrarhemmet, som för övrigt var väldigt mysigt och jag skulle definitivt kunna tänka mig att bo där igen.

Vi vilade våra fötter en stund och sedan gick vi tillbaka ut på stan för att hitta någonstans att äta middag på. Vi gick till en restaurang på Drottninggatan som hette Poplette, tror jag. Vi beställde in varsin plankstek och delade på en flaska rött. En riktigt god middag samt gott sällskap!
Här hemma har de gjort i ordning i mitt rum i någon vecka eller två, så jag har sovit på soffan. Men igår när jag kom hem så hade mamma ställt tillbaka min säng och bäddat helt nytt, underbart!

Nu kollar jag på det senaste avsnittet av Suburgatory som jag missade i tisdags, riktigt roande serie!
Vi fotade även massor i Stockholm så jag tänkte lägga upp de bilderna senare när jag orkar fixa med min externa hårddisk. De är i alla fall inne ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback