1 januari 2012

2012-01-01 @ 14:31:48
Hallå där!
Gott nytt år på er! Hoppas att ni hade en bra kväll, för det hade jag! Vi åt väldigt god mat och hade väldigt trevligt hela kvällen.

Vi åkte hem en stund efter tolvslaget för att både jag och mamma skulle upp och jobba idag. Jag ställde klockan på 05.30 och var jättenöjd över att jag skulle orka upp i tid imorgon och ändå haft en grym nyårsafton! Sedan vaknar jag av mig själv och känner att det inte stämmer.. Det kändes som att jag hade sovit längre än jag skulle. OCH det hade jag, 06.59 var klockan när jag vaknade och jag skulle börja jobba klockan 07.00! Så imorse gjorde jag mig i ordning på rekordsnabb tid, haha! Jag har i alla fall aldrig kommit försent innan, så det gjorde inte så mycket! Jag blev ju utvilad i alla fall.. om man ska se det så! Men ändå, paniken fanns där lite smått för en person som hatar att komma försent!

Men jobbdagen var bra i alla fall! Trots att alla bestämde sig för att komma efter 10 när vi stänger halv 11, alla ville väl sova såhär dagen efter nyår! Haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0