Det senaste

2012-01-18 @ 23:58:07
Världens sämsta uppdatering? Jag tror det, ja. Men till mitt försvar så är min dator faktiskt inne på reparation, så jag sitter därför på mammas dator ibland och mestadels vid mobilen. Därav inte mycket uppdatering och jag hoppas på att få tillbaka min dator om ungefär en vecka. Jag saknar den, haha.

De senaste veckorna som har varit så har jag gjort lite allt möjligt.. Jag har slappat, träffat kompisar, umgåtts med familjen, hälsat på farmor och farfar, shoppat lite och sådant. Det har inte hänt för mycket med andra ord men det har ändå varit lagom mycket, jag har gillat de senaste veckorna! Imorgon ska jag ner och betala visumet och sedan är det dags för stoora förändringar, visar imorgon!

Det har i alla fall inte hänt så mycket med USA det senaste, det finns inte så mycet att göra just nu. Jag skypade förra fredagen med tjejen som är au pair i min värdfamilj nu. Vi pratade om allt möjligt och det var väldigt roligt att få höra så mycket mer och få lite bra tips och sådär!

Nu ska jag sova, har lyckats vända tillbaka dygnet lite grann! Godnatt.

Bästa låten just nu: Kris Allen – Live Like We're Dying

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0