Sen snö i år

2012-01-22 @ 15:24:34
Hallå!
Gårdagen var väldigt trevlig och det var roligt att hinna träffa dem innan jag åker. Vi fikade lite när de kom hit, kollade på handbollen, tog en promenad och sedan åt vi världens godaste middag. De stannade till ungefär klockan 12 och sedan var det bums i säng för oss alla. Idag har jag inte gjort mycket, vaknade vid nio, åt lite frukost och sedan har jag varit ute med hundarna tillsammans med mamma. Och nu kollar jag faktiskt på lite Vampire Diaries, som jag snart tyvärr har kollat klart på. Men jag tror att säsong tre ska finnas att se på om man streamar via internet.

Och alla som sagt att det var har varit en ganska skön vinter utan snö.. De borde inte sagt så. Nu har vi fått över en decimeter snö, och jag tycker att det är alldeles för sent för snö nu. Härom dagen kändes det ju som att vi var påväg mot våren.. Fast det förstod man ju att vi inte var, men man blir ändå lite chockad när det då istället kommer massa snö. Jag hoppas bara att det håller sig såhär nu och att det inte kommer ännu mer.

Dock så älskar Maia snön, hon springer och trycker ner hela huvudet och dyker genom snödrivorna. Hon är så söt och hon verkligen älskar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0