Vart tar tiden vägen?

2012-01-08 @ 22:51:59
Vad har hänt med mig? Snacka om att blogga i perioder, vissa dagar skriver jag nästan 4-5 inlägg och andra dagar ingenting. Men så får det vara.. för när jag inte känner att jag har något att skriva om så tycker jag inte att det är någon idé. Haha, i alla fall.. I fredags träffade jag min kära vän Emma som jag inte träffat sedan jag fyllde år och hon var här. Vi åkte och lämnade in min dator, åt middag och sedan satt vi och pratade hela kvällen. Det är det som är så bra med Emma, man behöver inte hitta på massa saker utan det räcker liksom att man ses och så har man roligt ändå. Igår var jag hemma och umgicks med min familj och idag så har jag jobbat och sedan så var morfar här en stund på middag. Idag är det faktiskt ett helt år sedan mormor dog. Vart tog året vägen? Det är helt sjukt att det har gått så fort..

Och nu ska jag snart iväg i ett helt år och inser hur fort det året kommer gå! Men jag ska ha det bästa året i mitt liv. Det ska bli så roligt och nu börjar jag längta mer om det ens är möjligt!! Men än så länge har jag nog inte riktigt fattat allt än. Folk frågar om jag är nervös men jag vet inte riktigt vad jag känner.. Känslorna kommer väl fram senare när man inser vad man ska göra och hur länge man ska vara borta!

Nu ska jag inte sitta här och häcka.. Skypar med Christine och ska kolla lite Vampire Diaries innan jag ska sova!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0