Slut på ledigheten!

2011-11-10 @ 21:39:42
Dålig uppdatering idag, men jag har inte haft på datorn på hela dagen. Imorse gjorde jag inte mycket, sov ganska länge och kollade sedan på ett par asvnitt av Gossip Girl. Idag var det även personalmöte på jobbet så jag åkte in till stan och gick på det också! Det är mycket som händer nu just eftersom de flyttar ner julbordet som brukar ligga på 18:e våningen ner till oss, eftersom de ska börja bygga på de gamla tornet plus börja bygga det nya. Det är otroligt mycket som händer nu när de ska bygga det tredje tornet, restauranger som försvinner eller flyttas osv. Jag jobbar alltså på Gothia Towers, på frukostbuffén. Det kommer nog i alla fall bli riktigt häftigt med det nya tornet just eftersom det ska bli ännu högre och det ska bli gångar mellan tornen och allt.

Imorgon ska jag jobba lunchpass 10-15! Det är faktiskt lunchpassen som är de roligaste. Så nu ska jag strax duscha sedan blir det att sova tidigt för en gångs skull!

Det blir nog riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0