My room

2012-03-21 @ 19:41:26
Jag tänkte att ni kanske ville se hur jag bor här borta i USA. Eller ja, hur mitt rum ser ut.. haha! Vet inte om jag får visa huset, eftersom jag fortfarande inte fått svar på om jag får lägga upp bilder eller inte.. Men det kanske kommer senare! Såhär ser i alla fall mitt rum ut. Jag tycker om rummet jättemycket, det är så fint!

Nu kommer snart Johanna och hämtar upp mig och så ska vi åka till Starbucks för att träffa de andra tjejerna! Mysig kväll!

(Mamma och pappa, kan ni tänka er att det har sett såhär fint ut i rummet i snart 3 veckor? haha, puss)


De bilder som jag inte hann limma in i min fotobok innan jag åkte får pryda spegeln, fint♥

Och till rummets bästa del..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0