Ledighet!

2011-08-22 @ 23:36:51
Helloo!
I dagarna som har gått så har jag jobbat lördag och söndag. Jag jobbade lunch för första gången också, vilket var riktigt roligt!! Då är det bara konferensgäster som äter och vi går ut och serverar maten i restaurangen istället för att det är buffé. I söndags var det ungefär 700 gäster, stressigt men sjukt kul!

I lördags så träffade jag Jannike och Jetmira på kvällen, vi var hemma och bara tog det lugnt. Och igår var jag ute med mina arbetskamrater, vi gick till Chez och satt där hela kvällen, drack vin och umgicks. Idag har jag varit hemma och tagit det lugnt på min lediga dag, men på förmiddagen var jag ute på en powerwalk med Jannike och vi ska köra på det imorgon igen. Men imorgon blir det lite längre, ca 8 km. Det blir så mycket roligare när man har någon att gå med, så att man kan prata samtidigt.

Så jag är alltså ledig imorgon med, sedan kör jag på jobb onsdag till söndag, och jag börjar senast sju alla dagarna.. Jag säger såhär, det är tur att man slutar tidigt så att man kan gå hem och sova om man vill det, haha!
Nu ska jag kolla klart på ett repris-avsnitt av big brother som går på tv, sedan ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0