Underbart att träna!

2011-08-17 @ 22:06:23
Åh, vad härligt det var att träna på gym igen! Jag tycker i alla fall att det är stor skillnad på vilken press jag sätter på mig själv när jag jämför med att träna hemma. Och nu har jag den där känslan jag pratar om, att känna sig helt slut. Underbart!! Och nästa vecka sa vi att vi skulle försöka gå på något pass, typ Zumba.. Det verkar riktigt roligt. Jag ska nog ta och skaffa mig ett kort där så småningom.
Nu sitter jag och fixar lite med min Au-Pair ansökan. Någon dag nu så ska jag skriva det personliga brevet och även spela in en video, vilket de tycker att man ska ha! Och det känns ganska vettigt och det känns som att det borde öka chanserna att hitta en bra familj! Jag hoppas på att hamna någonstans på östkusten, New York och runt där, typ New Jersey kanske! Men vi får väl se vart den bästa familjen finns någonstans.
Drömmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0