Godmorgon!

2011-12-22 @ 11:40:39
Idag blev jag väckt av mamma när hon kom hem vid 9 och vi tog en promenad med hundarna, vilket var väldigt härligt även fast jag inte riktigt hade vaknat ordentligt. Jag har nog fortfarande inte riktigt vaknat ännu, haha.. Jag måste vända tillbaka dygnet. Nu ska jag i alla fall äta frukost och dricka en stor kopp te så att jag blir varm igen. Jag har tänkt slappa framför tvn en stund, sedan så har jag massa saker att göra idag. Jag ska städa, bada Maia och ikväll ska jag julstöka lite hade jag tänkt och där imellan måste jag åka och handla, men en liten stund till att inte göra något alls har jag nog!

Förresten så hade jag besöksrekord här på bloggen igår! Det är så roligt att så många har hittat hit och jag hoppas verkligen att ni stannar kvar!♥ Det är ju nu det hela börjar, snart kan ni följa mig i USA istället!

Förra vinterns julmys x2. Jag saknar dessa mysiga kvällarna med mina fina Vadstena-vänner!

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej! :) Vad kul att listan hjälper någon mer än mig själv. ;) Jag hade en handbagage/kabinväska, en liten resväska alltså + en dataväska med mig in flyget. Sedan hade jag med mig en stor resväska. Det var inte för mycket för mig, men ett tips är att försök att ta med så lite kläder som möjligt, ta bara med det du älskar mest och är säker på att du kommer använda. Jag tog med mig för mycket och sen köper man hur mycket som helst i USA då det är mycket billigare där. :)



Jag köpte en ljuslykta från kosta boda som är typiskt svenskt och Kosta boda är även känt i vissa delar utav USA. Köp något som har med Sverige att göra, det uppskattas och är intressant. Det finns ju böcker på engelska om Sverige. Det brukar även finnas recept i dem på ex. svenska köttbullar som du kan ta och göra åt dem. :)



Lycka till!

2011-12-22 @ 13:01:14
URL: http://sundaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0