Ny start, ny blogg.

2011-07-22 @ 17:06:26
Jag känner att jag vill börja blogga igen och därför tycker jag att det vore bra att starta en helt ny blogg, mest eftersom den andra jag hade är flera år gammal. Mest av allt vill jag ha bloggen för att skriva av mig, men jag tycker väldigt mycket om att skriva så istället för att skriva dagbok gör jag såhär.

Jag tog ju studenten den 1 juni och nu har jag hela framtiden framför mig, både bra och dåligt. Just nu jobbar jag på frukosten på Gothia Towers här i Göteborg, mitt sommarjobb för i år. Och samtidigt som jag jobbar så söker jag även jobb för fullt och hoppas innerligt att jag även har jobb till hösten! Plugga vidare ska jag göra, någon gång.. Det där är väldigt oklart för min del och jag avundas dem som vet vad de vill.

Annars så träffar jag mina kompisar när jag är ledig och imorgon så ska vi åka och hämta hem vårt nya tillskott i familjen, en liten valp! Så när hon, Maia, flyttar hit så kommer jag engagera mig i henne också såklart!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0