221011

2011-10-22 @ 11:27:07
Som vanligt så tar det ungefär en månad innan jag inser att jag saknar att blogga. Och framförallt så har jag ju lovat mig själv att skriva här under tiden som jag håller på med min au pair ansökan, eftersom jag vill ha processen nerskriven någonstans. Just nu ligger det till så att jag inte är riktigt klar med min ansökan, jag har mitt personliga brev kvar och sedan ska jag bara kolla igenom allt en gång till, bara för att vara 100% säker på att allt är precis så som jag vill ha det. Så det tänkte jag sätta mig och skriva nu, det personliga brevet som ska vara helt tillägnat värdfamiljen.

Annars så gör jag det jag brukar göra runt den här tiden på året, jag lyssnar på julmusik och får en sådan där mysig känsla. Försöker komma bort från det tråkiga oktober-vädret. Det är också en anledning till att jag ska försöka bli klar med min ansökan så snart som möjligt, jag vill ha något som distraherar mig lite i vardagen. Så nu ska jag sätta mig ner och ta fram min kreativa sida och skriva klart brevet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0