11 april

2012-04-11 @ 15:14:54
Sådär, då har jag jobbat min 1,5 timma på morgonen och nu är jag ledig fram till klockan 12. Jag är alltså ledig nu i tre timmar och det blir väl Vänner igen, eftersom jag inte vet vad jag ska göra annars.. Det är ingen annan som är ledig nu tyvärr, vad jag vet. Just nu sitter jag och kollar runt lite på Facebook och läser lite bloggar.

Lite senare idag så kommer jag ta ett steg framåt i det här och det kommer kännas så himla skönt. Jag kommer berätta allt för er senare, men jag känner att jag vill ha det gjort först. Är dock lite nervös eftersom jag inte riktigt vet hur det kommer gå.. Jag har mina förväntningar, jag hoppas på det bästa men förbereder mig inför det värsta.. Eller hur man nu säger.

Kom på att jag hade lite bilder från förra veckan också. Det hände inte överdrivet mycket då eftersom vi tog det lugnt hela helgen, därav inte så mycket bilder.

Fin bild på mig och Johanna när vi var på Titanic.. De där 3D-glasögonen är ju bara för snygga!

I lördags var vi och åt på Texas Roadhouse och det var hur gott som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0