Härlig dag

2012-04-16 @ 04:28:44
Nu har jag flyttat och för tillfället bor jag hos min LCC, som är min kontaktperson här i USA och det är hon som hjälper mig med allt som har med rematch att göra. Det känns väldigt bra att vara här och hennes familj är supertrevlig! Så här kommer jag bo i ca 1,5 vecka eller tills jag hittar en ny värdfamilj. Min LCC sa förut att för vissa går rematchen jättefort och de hittar en ny familj på en vecka medan vissa får vänta hela tiden ut.. Så vi får se hur det går för mig.

Tidigare idag låg jag och Jessica ute i solen i närmare två timmar och det var så himla skönt! Vi solade och lyssnade på svensk sommarmusik. Sedan åkte vi in till West Chester för att äta frozen yoghurt på Kiwi, vilket var lika gott som vanligt och sedan åkte vi en sväng till Target. Jag fick köpt mig en locktång som jag velat ha så himla länge, till ett väldigt bra pris! Så imorgon när jag antagligen inte kommer ha så överdrivet mycket att göra så ska jag locka håret, haha! På kvällen imorgon så kommer Jessica över hit och hänger lite, vilket jag ser fram emot!

Nu ska jag sova, är så himla trött! Men vi hörs imorgon.. Förhoppningsvis har jag fått min första match då också! Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0