Hur långt man än har kommit är det alltid längre kvar

2012-04-10 @ 04:18:54
Jag känner inte att jag är jätteduktig på att uppdatera här, men det blir bara så och jag finner inte riktigt tiden till att göra det. Just nu är det jättemycket som pågår och jag känner inte riktigt att jag kan dela med mig av det än eftersom man aldrig vet vem som läser här, men jag kommer berätta om ett par dagar. Idag har jag jobbat och nu på kvällen var vi hemma hos en kompis och bara tog det lugnt. Nu tror jag att jag snart ska sova eftersom jag ska upp tidigt imorgon också. Men imorgon har jag en riktigt skön dag, jag jobbar 1,5 timme på morgonen och sedan tre timmar på eftermiddagen och är ledig ungefär sju timmar mitt på dagen. Det är väl inte jättekul att vara ledig mitt på dagen eftersom nästan ingen annan är det, men någon gång ibland är det jätteskönt och imorgon ska jag försöka sova lite till efter att jag jobbat och sedan bara kolla film och ta en promenad.

Nu ska jag sova, klockan står på 06.25 som vanligt och jag måste få mina timmars sömn inatt!
Vi hörs snart, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0