Imorgon

2012-04-27 @ 00:33:27
Fick precis min tågbiljett till imorgon. Klockan 12.22 lämnar tåget Wilmington och åker mot Washington DC. Ska vara framme någon gång vid klockan två, så det är inte en speciellt lång resa. Just nu håller jag på och packar.. Jag försöker packa så att jag inte har alla tunga saker i en väska, eftersom jag vet att båda väskorna ändå kommer väga jättemycket, så då får man väl försöka dela det hyfsat jämnt. Jag hade ingen aning om att jag shoppat såhär mycket på två månader.. Hur ska det då sluta om ett år? Haha. Det är i alla fall skönt att resan är såpass kort så att jag slipper släpa runt på väskorna.

Om några minuter kommer Jessica och hämtar upp mig och då åker vi till T.G.I.F och äter middag! En sista middag med tjejerna här i Pennsylvania! Det ska bli himla roligt faktiskt!
Så det är väl bäst att jag gör mig klar så att hon slipper vänta på mig sedan! Jag hör av mig imorgon när jag kommit fram till den nya familjen och kommit i ordning lite grann!

Ha en fin kväll och en bra fredag! Och håll tummarna för att första mötet med min nya värdfamilj går bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0