MACHINE

2012-04-25 @ 03:29:17
Jag skrev tidigare att jag var på en showcase i söndags i NY. En showcase är, så som jag förstod det, ett tillfälle där några band har en spelning och där deras manager har bjudit in lite viktiga människor som förhoppningvis också tycker att musiken är bra! De som var här hemifrån, en av dem spelar som sagt i ett band. Bandet heter MACHINE och de är riktigt bra! Tog lite bilder och tänka slänga in dem här nu.

Nu håller jag tummarna och hoppas på att någon som var där i söndags får upp ögonen för deras musik och att de får lite fart på musikkarriären!

Jag tycker att ni ska gå in och lyssna på deras musik: http://machinemusic.bandcamp.com/
Min favoritlåt är definitivt Louder! Men de andra låtarna är grymma de också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0