Match #2 update

2012-04-17 @ 21:14:02
En uppdatering om match #2. Hon ringde inte, mailade inte och har inte pratat med min LCC. Jag hade hoppats på att hon skulle ringa så att jag kunde få ställa lite frågor och få reda på lite mer om dem. Så när vi sedan satt hemma hos Verena och åt lunch så gick jag in på mitt konto för att läsa deras ansökan igen, men då var de inte kvar. Så familjen har alltså tackat nej till mig. Då pratade jag med min Program Director för att kanske få reda på om det fanns en anledning till att de tackat nej till mig, och det fanns det. De ville ha en ny match eftersom de inte gillade den referensen som jag hade från min gamla värdfamilj. Så just nu känner jag mig ganska körd och besviken för att värdfamiljen inte ens ringde mig och gav mig en chans först innan de ringde min gamla värdfamilj.

Jag känner personligen att det finns mycket saker som referensen påstår som inte stämmer, men att jag under mötet vi hade inte fick någon chans att förklara mig eftersom jag när jag försökte säga något blev ombedd att vara tyst. Just nu är jag så jäkla förbannad och ledsen, men jag hoppas fortfarande att det finns någon värdfamilj som ger mig en chans så att jag kan få förklara min sida av historien också. Jag känner mig sjukt orättvist behandlad, men jag antar att det är så det är.. Det borde inte vara så men det finns inte så mycket jag kan göra åt det.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

De förstår inte vilken bra au pair de går miste om! Kämpa vidare Emelie!!

2012-04-18 @ 03:19:35
URL: http://viktoriaannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0