Match #3 och #4

2012-04-19 @ 01:10:43
Nu går det undan här borta! Imorse fick jag en ny match i Albany, NY, en ensamstående mamma med en dotter på 10 år. Deras ansökan var bra och de verkade väldigt trevliga men de tackade nej till mig på grund av att de vill ha en au pair från Sydamerika.. Så det blir ju lite svårt för mig då.

Men nu när jag gick in och kollade så har jag fått en ny match! Det är en familj i Connecticut med tre pojkar som är 8, 6 och 2 år. De verkar hur bra som helst och jag gillar verkligen den här familjen! Jag sa det till min Program Director och hon sa att det var helt okej att skicka iväg ett mail där man kan säga att man är intresserad och att man skulle vilja prata mer med dem! Så det har jag gjort nu och hoppas på det bästa och att jag får svar!

Nu ska jag strax iväg på Starbucks wednesday och umgås lite med tjejerna. Imorgon ska jag antagligen färga håret(äntligen!!) och sedan har jag en Skype-dejt med min bästa Emma!

Nu måste jag kila, slänger in min favoritlåt för tillfället! Just nu känns allting så himla mycket bättre och jag känner mig mycket mer positiv till allt.. Jag hoppas att jag får fortsätta känna såhär!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Då håller vi tummarna!!

2012-04-19 @ 07:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0