På väg

2012-04-27 @ 19:21:59
Just nu sitter jag på tåget mot Washington DC och är lycklig över att det finns gratis internet.. haha! Än så länge är jag ganska lugn, för när jag skulle möta min första värdfamilj för första gången var jag så galet nervös att jag trodde att jag skulle spy. Så är det inte riktigt idag! Men jag vet inte, det kanske kommer mer nervositet när jag väl är framme och ska försöka hitta min värdmamma.
Jag kan i alla fall säga så mycket som att jag är glad över att jag inte ska resa speciellt långt, eftersom mina väskor väger hur mycket som helst. Jag har en stor rullväska samt en lite mindre rullväska.. Och att släpa runt på dem är inte lätt. Taxichauffören frågade om jag hade med mig en kompis i väskan? Haha..

Middagen igår var väldigt trevlig och en jättebra sista kväll med mina fina tjejer i Pennsylvania! Men det blev lite ledsamt sedan när Johanna var den första att resa sig för att åka hem.. Kommer sakna dem så mycket! Och jag som har varit så himla van vid att ha Johanna på gatan bredvid och vi har umgåtts nästan varje dag i två månaders tid. Min USA-bästis. Men vi ses snart igen! Det är ju faktiskt inte jättelångt mellan oss, även om det är lite längre än två minuter, haha!

Nu dör snart min dator.. Jag hör av mig senare när jag kommit till rätta i den nya familjen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0