Titanic

2012-04-07 @ 21:44:03
Varenda gång jag är ledig så tänker jag att jag ska sova ut.. Men det slår aldrig fel när man vaknar på morgonen och klockan bara är halv nio. Halv nio är inte att sova ut, enligt mig. Men här är det omöjligt att sova och det gör mig galen.. Jag sover jättedåligt här så det känns som att jag är trött dygnet runt. Men det bästa med morgnarna här är att jag bara brukar ta det lugnt, kolla på en film och inte göra speciellt mycket innan jag går ut för att träffa de andra tjejerna!

De senaste dagarna har det inte hänt jättemycket.. Men igår var jag och Johanna ute och åt middag och sedan var vi på bio och såg Titanic, och den var så mycket bättre denna gången eftersom att det var ett tag sedan jag såg den sist. Jag tror att vi grät oss igenom den största delen av filmen och blev irriterade för att Jack är så förbannat snygg.. Han är bara helt perfekt, haha! Det är i alla fall en av världens bästa filmer, någonsin!

Idag är jag ledig så vi har varit iväg och ätit frukost på Starbucks och sedan var vi och shoppade lite grann och nu är vi hemma hos Johanna och tänkte fortsätta filmtittandet med Dirty Dancing.

Vi hörs!


Så jäkla snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0