Dags att sova.

2012-12-14 @ 01:48:58

Nu har jag gjort mig i ordning för att sova och har ikväll kollat på Böda Camping med familjen och haft lite luciamys med lussebullar och pepparkakor! Sedan har jag tillbringat resten av kvällen framför musikhjälpen!

Träningen förut gick bra och det var skönt att komma igång igen efter några dagars uppehåll! Jag körde 25 minuter på cykeln och sedan blev det mycket ben och lite mage! Jag hade inte så mycket tid idag så det fick bli en snabbträning! Men jag är fortfarande helt skakis i benen så det känns riktigt gött! Imorgon ska jag träna själv på dagen, och då har jag all tid i världen!

Nu ska fortsätta kolla på musikhjälpen och mysa med min gosekatt som ligger bredvid mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0