Lugn dag.

2012-12-15 @ 20:42:44
Idag har jag en sådan sjuuk träningsvärk i hela kroppen.. Kan knappt gå från i torsdags då jag körde ett rejält benpass och ont i hela överkroppen från igår då det blev ett mördarpass för axlar, rygg och mage. Det är inte ofta jag får träningsvärk längre, men idag, hua! Dock så gillar jag träningsvärk, då känner man att man verkligen tagit i ordentligt. Så jag har haft två riktigt bra träningsdagar, men idag har jag en vilodag. Idag är även dagen då jag unnar mig en påse med lite godis, mumma! Det tycker jag att man ska unna sig ibland. Jag är i alla fall sådan att jag tappar motivationen totalt om jag råtränar och bara hela tiden tänker på vad jag äter. Man måste leva lite också!
 
Idag har jag varit attans duktig och julstädat mitt rum. Alltså plockat ut alla böcker och sådant ur hyllan, torkat ur, putsat fönster, torkat ur garderoben och allt möjligt. Jag är jättenöjd och nu är mitt rum jättefint! Annars så har jag slappat som bara den idag och som sagt, fått saker gjort!
 
Imorgon blir det gymmet igen på morgonen och då är det dags för mycket kondition, får ser vad det blir! Efter det så ska jag träffa Jannike och hitta på något roligt! Kanske prata lite om USA och bli sådär extremt taggad och bara längta ännu mer!
 
Nu ska jag kolla klart på sista avsnittet av Så mycket bättre, sedan ska jag somna till musikhjälpen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0