Irriterande

2012-02-01 @ 13:22:45
Jag uppdaterar inte så mycket just nu, för jag blir så irriterad för att min meny är borta?! Eller den är inte borta utan den har hamnat längst ner på min blogg under alla inlägg. Och jag kan inte komma på vad som hänt eller hur jag fixar det? Jag behöver hjälp men vet inte riktigt vart jag ska vända mig.. haha! Har kollat igenom allt och försöker lösa problemet, men jag kan inte sånt där.. Det är bara så tråkigt, för det är så fult. Jag har inte varit inne och ändrat något på bloggen på länge, så jag kan ju inte ha tagit bort något själv som orsakat detta. Hm.. Hoppas att det löser sig snart!

I alla fall, jag skickade precis iväg ett mail till min värdfamilj. Vi har inte pratat på ett tag så jag tyckte det var dags nu! Skrev lite om vart jag är i alla förberedelser och sådär!

Trött tjej.. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0