Lugn söndag

2012-02-05 @ 15:01:08
Det är löjligt hur glad jag kan bli över att köpa struntsaker.. haha! Jag var nere på Make up store förut och köpte nya penslar, vilket egentligen är skittråkigt att lägga pengar på.. Men det är så roligt att testa nya saker! Och nu när jag köpt bra penslar så ska jag se till att jag tar hand om dem ordentligt så att de håller lite längre än mina andra har gjort, hehe.. Tydligen så ska man tvätta dem med diskmedel varje dag(?), jag trodde att det räckte med typ en-två gånger i veckan, icke då! Så nu ska jag skärpa till mig och sköta om dem, haha! Längtar till då jag ska sminka mig ordentligt så att jag får prova dem!

Släktmiddagen igår var väldigt trevlig och det var roligt att träffa min faster och hennes man innan jag åker! Det känns lite konstigt att det är tre veckor kvar men att man ändå måste börja säga hejdå till vissa redan nu. Fast än så länge känns det ganska lugnt, ångesten och tårarna kommer nog när jag väl står på flygplatsen eller så.. Det är nog då det kommer slå mig att jag ska åka på riktigt! Men jag vet ju att alla de människorna här hemma kommer vara kvar när jag kommer hem igen och mitt år i USA kommer antagligen flyga iväg alldeles för fort.

Nu ska jag kolla på Melodifestivalen eftersom jag missade den igår, skön söndag! Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0