USA!!

2012-02-29 @ 04:20:07
Oj vad mycket som har hänt sedan jag skrev sist. I lördags så gick vi till slut ut efter en grymt trevlig kväll hemma hos mig. Vi hade väldigt roligt ute och det var en bra sista helg hemma! På söndagen åkte jag och Emma ner till Allum och stressade runt för att jag skulle inhandla det sista till resan. Efter det så packade jag och sedan åt jag en god middag med min pappa och bror, eftersom mamma jobbade sent. På kvällen packade jag klart allt, helt panikslagen.. Trodde jag skulle glömma hälften och det kändes som jag packat för lite även om väskan var jättetung. Sedan kändes det som att jag hade 1000 saker att ordna innan avresa och jag var ganska stressad, men allt löste sig! Dock så valde min telefon att krångla på natten så jag försov mig en timma men det gick bra ändå! Och till resan nu då, den var LÅNG men den gick bra.. Jag tror vi reste sammanlagt 24 timmar på grund av att våran skjuts var försenad när vi kom till NY och för att vi skulle vänta massor innan vi kunde åka mot skolan.

Nu är vi i alla fall här och det känns riktigt bra! Vi har börjat ha lektioner och de pågår väldigt länge, från 8.15am till 17.30pm, men med raster och sådär självklart!
Imorgon är det skola hela dagen också, men på kvällen har vi International Sing along. Då ska alla från de olika länderna sjunga varsin barnvisa på sitt språk, typ.. Det är i alla fall så jag har förstått det! Det blir nog roligt! Och på torsdag är det skola fram till 12 ungefär och sedan åker vi på vår New York City tour!! Det är den som man ser fram emot mest med skolan, det ska bli så otroligt häftigt att äntligen få se New York!

Nu ska jag gå och lägga mig och sova. Måste ta igen för de timmar jag inte sovit de senaste dygnen. Jag har sovit ca fyra timmar sedan söndags natt. Så nu är man ganska trött och seg.. Haha!
/Emelie

Kommentarer
Postat av: ~ L I N N ~

Godmorgon!

Önskar dig en fin dag! :)

2012-02-29 @ 10:40:46
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0