Träning

2012-02-20 @ 23:47:43
Hejhej!
Det var helt galet roligt att träna på gym idag. Jag hade ett frikort kvar på Sportlife och därför så följde jag med Jannike dit och tränade på gymmet i ungefär två timmar. Det var längesedan jag tränade på gym, just eftersom jag inte känt att jag har velat lägga pengar på det nu när jag ska åka snart. Här hemma är det så jäkla dyrt att ha gymkort, förstår inte hur det kan fungera. Så jag har mest tränat hemma och sådär, det har fungerat det också! Men det var i alla fall kul att få komma iväg till gymmet och träna ordentligt! Vi cyklade lite och körde lite maskiner. Vi provade den där nya maskinen som är typ som att man åker längdskidor.. Eller ny vet jag väl inte om den är, men jag har aldrig sett den förut. Men i alla fall så bränner det som bara den på baksidan överarmen, helt sjukt! Jag och Jannike peppade varandra och det var faktiskt rejält jobbigt. Jag hoppas på en rejäl träningsvärk imorgon i alla fall!

Vi hade väl kanske inte riktigt samma tempo som de här tjejerna, haha.. Men det är i alla fall sådär maskinen fungerar!


I USA har jag och en annan tjej, som kommer bo väldigt nära mig(på gatan bredvid), bestämt att vi ska skaffa gymkort ihop och försöka komma igång ordentligt! Jag hoppas verkligen att vi båda kommer ha tid att i alla fall gå några gånger i veckan!

Nu ska jag vänta på Skypesamtal från USA och efter det hade jag väl tänkt sova! Slänger in en låt som jag lyssnade jättemycket på förr, som jag hittade tillbaka till idag!
Apollo Drive – Papercut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0