Tjejkväll

2012-02-25 @ 20:14:44
Hallå!
Just nu sitter jag i mitt rum med Emma och tittar på medan hon gör sig i ordning! Hon kom hit vid fyra och då gick vi en promenad med hundarna i det fina vädret, sedan åkte vi ner till Allum en sväng, dock fick vi inte köpt så mycket eftersom vi bara hann med H&M innan de stängde. Jag fick i alla fall köpt mig ett par nya svarta jeans, så som jag har letat efter ett par! Nu väntar vi också på Jannike och Lisa, så ska vi laga lite mat och dricka lite gott! Det var egentligen meningen att vi skulle gått ut idag, men det blir nog inte så. Jag tycker att det känns roligare att antingen sitta hemma eller bara gå till något ställe och ta sig något glas vin, så att man kan prata ordentligt, eftersom jag åker på måndag.

Så nu borde de komma strax och Emma är nog klar snart hon med. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0