Details

2012-02-05 @ 22:43:20
Avsnittet av Melodifestivalen som var nu i lördags var väl kanske inte skitbra. Programledarna var toppen, jag är ju i och för sig ett stort fan av Ana Gina, så hon var awesome! Men de flesta låtarna var riktigt dåliga, förutom Loreen och Dead by April, som tur nog gick direkt till final. Man kan väl säga att Melodifestivalen var som den har varit i några år, sådär halvbra! Men jag kan ändå inte strunta i att titta på det, eftersom det är en tradition varje år. Så i USA får man väl vända sig till SVTplay eller något, haha..

Nu på kvällen har jag rensat och städat i mitt rum, så nu är det jättefint! Måste försöka hålla det så fint tills jag ska åka. Det känns lite tråkigt när jag tänker på att detta är mina sista veckor i det rummet någonsin. Jag trivs där, det är så fint! Men antagligen kommer ju det nya rummet i det nya huset bli ännu finare! Jag kommer i alla fall ha en större och bättre garderob, vilket jag inte har något emot! Jag var i alla fall tvungen att fota rummet så att jag kommer ihåg det sedan, haha.. Vilken nörd jag är, men ändå! Men jag gillar i alla fall när man rensar, man hittar massa saker som man inte tänkt på att man hade!

Tycker om mina detaljer i rummet! Speciellt vykorten. Jag och en vän fick en idé i tvåan på gymnasiet tror jag det var. Vi skulle köpa något från varje ställe vi besökte, utomlands då alltså. Och då bestämde vi oss för att köpa vykort, för att vi ville ha något som man kunde rama in, ha på väggen eller liknande. Så det kommer jag absolut fortsätta med och ett perfekt tillfälle är ju USA! Jag hoppas att det blir många vykort där ifrån!

Oj, nu kände jag att detta inlägget blev väldigt långt.. haha! Nu ska jag kolla Vampire Diaries, har bara ETT avsnitt kvar..

Venedig, Berlin, Dublin och Belfast.
Kroatien, Phuket och Zell am see. Och det är jag och min bror på fotot, det var några år sedan!
Mormor♥
Emma målade ett fint litet självporträtt när hon var här sist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0